Divico Security

Σύστημα Χρονοπαρουσίας
Υπαλλήλων

ΣΥΣΤΗΜΑ ΧΡΟΝΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣ

Ψηφιακή οργάνωση και καταγραφή χρόνου εργασίας

To σύστημα χρονοπαρουσίας είναι μια λύση που επιτρέπει στις επιχειρήσεις την διαχείριση της παρουσίας και του χρόνου των εργαζομένων τους σύμφωνα με τις δικές τους ανάγκες. Συγχρόνως πληροί τον παρόντα κανονισμό με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο. 

 

Αναλυτικότερα, ο διακομιστής ΕΡΓΑΝΗ απαιτεί μια συγκεκριμένη μορφή διαπιστευτηρίων για τις εγγραφές (check-in/check-out) των εργαζομένων η οποία είναι συμβατή με το λογισμικό μας. Συγκεκριμένα ο πιο κοινός τύπος διαπιστευτηρίων των εργαζομένων είναι ένας κωδικός QR τον οποίο παράγει δωρεάν εφαρμογή της ελληνικής κυβέρνησης ΕΡΓΑΝΗ CardScanner.

 

Επίσης το υλικολογισμικό που προτείνει η Divico Security απαιτεί συνδεσιμότητα με το ΕΡΓΑΝΗ και μπορεί να διαβάσει και να αποκωδικοποιήσει το QR που παράγει η εφαρμογή ΕΡΓΑΝΗ CardScanner.

access-control-card

Τεχνικά μέρη συστήματος χρονοπαρουσίας

 

Tα τεχνικά μέρη του συστήματος χρονοπαρουσίας του υπαλλήλου είναι: 

  1. Κεντρική Μονάδα για την σύνδεση όλων των μερών του συστήματος
  2. Καρταναγνώστη εισόδου με QR scanner
  3. Υπολογιστής-Server με δικτυακή διασύνδεση με το σύστημα ΕΡΓΑΝΗ
image

Profile Menu

image

Request Menu

image

Schedule Menu

image

My Status Menu

Πλεονεκτήματα συστήματος χρονοπαρουσίας

Web-Based εφαρμογή για κινητά για τους διαχειριστές και τους εργαζόμενους

Το σύστημα έχει ειδική εφαρμογή που μπορούν όλοι οι εργαζόμενοι να κάνουν ηλεκτρονικό χτύπημα κάρτας για είσοδο και έξοδο σε περίπτωση τηλεργασίας. Επίσης το γραφικό περιβάλλον της εφαρμογής δίνει στο χρήστη-μετά την είσοδό του- την επιλογή να βλέπει τα μηνιαία στατιστικά του. Συνεπώς ο εργαζόμενος μπορεί να  βλέπει στοιχεία με όλα τα «χτυπήματα» της κάρτας του, καθώς και τις υπερωρίες/ άδειες/ αναρρωτικές που είχε μέσα στον μήνα. Παράλληλα, η εφαρμογή παρέχει πολλές και διαφορετικές λειτουργίες που η προβολή τους είναι στο χέρι του διαχειριστή του συστήματος.

Profile Menu

Το μενού "Προφίλ" εμφανίζει μία γενική περιγραφή του υπαλλήλου. Επίσης την συνολική σύνδεση ανά ημέρα / εβδομάδα αλλά και τις συνολικές συσσωρευμένες ώρες εργασίας για κάθε εβδομάδα.

Request Menu

Η υποβολή των αιτήσεων για άδειες, υπερωρίες ή εκπαιδεύσεις μπορεί να γίνει από τους ίδιους του υπαλλήλους. Στη συνέχεια οι αιτήσεις περνούν από διαδικασία έγκρισης για την οριστικοποίησή τους.

Schedule Menu

Το μενού "Χρονοδιάγραμμα" παρέχει μια προβολή ημερολογίου των κατανεμημένων χρονοδιαγραμμάτων του υπαλλήλου. Στη συνέχεια ο υπάλληλος μπορεί να ζητήσει αλλαγή προγράμματος με το κουμπί "Αλλαγή χρονοδιαγράμματος”. Έπειτα επιλέγει το απαιτούμενο χρονοδιάγραμμα στο οποίο επιθυμεί να εργαστεί και το αίτημα περνάει από διαδικασία έγκρισης.

My Status Menu

Οι εργαζόμενοι μπορούν να δουν την κατάσταση ("σε εκκρεμότητα"/"έγκριση"/"απόρριψη") των αιτημάτων που έκαναν υποβολή για άδειες, υπερωρίες ή αλλαγή χρονοδιαγράμματος.

Η λειτουργία του συστήματος χρονοπαρουσίας

Εγκατάσταση

Αρχικά κάνουμε εγκατάσταση του προγράμματος της χρονοπαρουσίας σ' ένα υπολογιστή (server) στο εσωτερικό δίκτυο της εταιρείας.

Προφίλ εργαζομένων

Έπειτα είτε δημιουργούμε ένα προφίλ για κάθε εργαζόμενο. Είτε εισάγουμε τα στοιχεία του από υπάρχουσα βάση δεδομένων. Επιπρόσθετα σημαντική είναι η καταχώρηση του πεδίου Α.Φ.Μ. του υπαλλήλου στο προφίλ του.

Αποστολή αρχείων

Οι εγγραφές που στέλνουμε στη βάση δεδομένων του Υπουργείου αντιστοιχούν στους εργαζομένους στο ΕΡΓΑΝΗ. 

how-access-control-system-works

Ζητήστε Προσφορά!