Σύστημα Χρονοπαρουσίας Υπαλλήλων
Ψηφιακή οργάνωση και καταγραφή χρόνου εργασίας
To σύστημα χρονοπαρουσίας είναι μια λύση που επιτρέπει στις επιχειρήσεις την διαχείριση της παρουσίας και του χρόνου των εργαζομένων τους σύμφωνα με τις δικές τους ανάγκες. Συγχρόνως πληροί τον παρόντα κανονισμό με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο.
Ο διακομιστής ΕΡΓΑΝΗ απαιτεί μια συγκεκριμένη μορφή διαπιστευτηρίων για τις εγγραφές check-in/check-out των εργαζομένων που είναι συμβατή με το λογισμικό μας. Ο πιο κοινός τύπος διαπιστευτηρίων των εργαζομένων είναι ένας κωδικός QR. Τον κωδικό παράγει η δωρεάν εφαρμογή της ελληνικής κυβέρνησης: ΕΡΓΑΝΗ CardScanner.
Το υλικολογισμικό που προτείνει η Divico Security απαιτεί συνδεσιμότητα με το ΕΡΓΑΝΗ και μπορεί να διαβάσει και να αποκωδικοποιήσει το QR που παράγει η εφαρμογή ΕΡΓΑΝΗ CardScanner.

Τεχνικά μέρη συστήματος χρονοπαρουσίας
To σύστημα χρονοπαρουσίας του υπαλλήλου περιλαμβάνει τα εξής τεχνικά μέρη:
1. Κεντρική Μονάδα για την σύνδεση όλων των μερών του συστήματος
και Καρταναγνώστη εισόδου με QR scanner.
2. Υπολογιστής-Server με δικτυακή διασύνδεση με το σύστημα ΕΡΓΑΝΗ.

Profile Menu

Request Menu

Schedule Menu

My Status Menu
Profile Menu
Το Προφίλ εμφανίζει την περιγραφή του υπαλλήλου, τη συνολική σύνδεση ανά ημέρα / εβδομάδα και τις συνολικές συσσωρευμένες ώρες εργασίας για κάθε εβδομάδα.
Πλεονεκτήματα συστήματος χρονοπαρουσίας
Web-Based εφαρμογή για κινητά για τους διαχειριστέςκαι τους εργαζόμενους
- Το σύστημα έχει ειδική εφαρμογή που μπορούν όλοι οι εργαζόμενοι να κάνουν ηλεκτρονικό χτύπημα κάρτας για είσοδο και έξοδο σε περίπτωση τηλεργασίας.
- Το γραφικό περιβάλλον της εφαρμογής επιτρέπει στο χρήστη-μετά την είσοδό του- να βλέπει μηνιαία στατιστικά. Έτσι ο εργαζόμενος μπορεί να βλέπει στοιχεία με όλα τα «χτυπήματα» της κάρτας του, καθώς και τις υπερωρίες/ άδειες/ αναρρωτικές που είχε μέσα στον μήνα.
Παράλληλα, η εφαρμογή παρέχει πολλές και διαφορετικές λειτουργίες που η προβολή τους είναι στο χέρι του διαχειριστή του συστήματος.
Request Menu
Οι εργαζόμενοι μπορούν να υποβάλουν αίτηση μόνοι τους για τις άδειες, τις υπερωρίες και για τις εκπαιδεύσεις που θα περάσουν από τη διαδικασία έγκρισης.
Schedule Menu
Το Μενού Χρονοδιάγραμμα παρέχει μια προβολή ημερολογίου των κατανεμημένων χρονοδιαγραμμάτων του υπαλλήλου. Ο υπάλληλος μπορεί να ζητήσει αλλαγή προγράμματος με το κουμπί "Αλλαγή χρονοδιαγράμματος”. Στη συνέχεια επιλέγει το απαιτούμενο χρονοδιάγραμμα στο οποίο επιθυμεί να εργαστεί και το αίτημα περνάει από διαδικασία έγκρισης.
My Status Menu
Οι εργαζόμενοι μπορούν να δουν την κατάσταση (σε εκκρεμότητα/έγκριση/απόρριψη) των αιτημάτων που έκαναν υποβολή για άδειες, υπερωρίες ή αλλαγή χρονοδιαγράμματος.
Πώς Λειτουργεί
Εγκατάσταση
Εγκαθιστούμε το πρόγραμμα της χρονοπαρουσίας σε έναν υπολογιστή (server) στο εσωτερικό δίκτυο της εταιρείας.
Προφίλ εργαζομένων
Δημιουργούμε ένα προφίλ για κάθε εργαζόμενο ή εισάγουμε τα στοιχεία του από υπάρχουσα βάση δεδομένων. Σημαντική είναι η καταχώρηση του πεδίου Α.Φ.Μ. του υπαλλήλου στο προφίλ κάθε χρήστη.
Αποστολή αρχείων
Οι εγγραφές που στέλνουμε στη βάση δεδομένων του Υπουργείου αντιστοιχούν στους εργαζομένους στο ΕΡΓΑΝΗ.
